راه خود را با ما بسازید
نرم افزارهای مدیریت پزشکی بسیاری از امور جاری در مطب و کلینیک و درمانگاه و بیمارستان را مدیریت میکنند.بدون استفاده از نرم افزار مدیریت پزشکی یا به طور مختصر نرم افزار پزشکی اداره امور بسیار دشوار می شود. مانتیورینگ اموری مانند اینکه چه بیماری در چه تاریخی توسط کدام پزشک در کلینیک ویزیت شده است, از جمله مواردی است که بدون وجود یک نرم افزار مدیریت پزشکی قوی که کلیه گزارشات را در کسری از ثانیه در اختیار مدیران مراکز درمانی قراردهد تقریبا غیر ممکن است. امور بیمه ها از دیگر مواردی است که مدیران مراکز درمانی را بر آن میدارد تا از نرم افزار های مدیریت مطب و درمانگاه استفاده کنند تا هنگام حساب و کتاب برای دریافتی های خود از بیمه های مختلف دچار خطا و اشتباه نشوند. مدیریت امور مراجعین مانند نوبت دهی و رزو وقت برای ویزیت بیماران نیز میتواند توسط نرم افزار پزشکی انجام شود. نرم افزار مدیریت پزشکی قابل باید این امکان را داشته باشد که بیماران بدون نیاز به حضور در کلینیک نوبت خود را دریافت کنند .نرم افزار پزشکی نگین با قابلیت افزودن ماژول نوبت دهی آنلاین به مراجعین مراکز درمانی این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به کلینیک و یا حتی بدون زنگ زدن به مطب و درمانگاه نوبت خود را برای ویزیت با پزشک مورد نظر خود دریافت کنند. مدیریت حقوق کارکنان مطب و کلینیک و درمانگاه و یا دستمزد و دریافتی هر پزشک از دیگر اموری است که در سایه نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه رفع و رجوع می شود. مدیریت امور انبار مراکز درمانی نیز از جمله مواردی است که توسط نرم افزار مدیریت پزشکی اداره می شود و بدون این نرم افزار مدیریتی امکان اداره انبار تقریبا غیر ممکن است .نرم افزار مدیریت کلینیک نگین این امکان را به مدیران مراکز درمانی داده است تا مانیتورینگ کاملی از وضعیت انبار خود داشته باشند . نرم افزار های مدیریت مطب امروزه با لینک شدن به سامانه پیامک این امکان را به مدیران مراکز درمانی داده اند که بیماران و مراجعین مراکز خود را با فرستادن پیامک از امور مختلف آگاه سازند به عنوان مثال : به مراجعینی که نوبت اینترنتی خود را در فلان روز با فلان دکتر ثبت کرده اند پیامک بزنند که مثلا پزشک امروز در مطب حاضر نیست. حال فرض کنید در صورت نبود چنین امکانی باید با تک تک بیماران تماس گرفته شود. این امکان در نرم افزار مدیریت مطب نگین گنجانده شده است. امور بیمه ها نیز از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه مدیران مراکز درمانی است. نرم افزار پزشکی باید بتواند امور بیمه های مختلف را با اعمال ضریب مناسب برای مدیران مراکز رفع و رجوع کند به نحوی که دیگر نیازی به کاغذ بازی و مراجعه به شعبه بیمه و یا ثبت مجدد بیمه در سامانه بیمه مورد نظر برای وصول مطالبات نباشد . این امکان نیز در نرم افزار مدیریت کلینیک نگین گنجانده شده است . نرم افزار پزشکی باید این امکا ن را در اختیار پزشک قرار دهد تا نسخه نویسی را به طور آنلاین انجام دهد. امکانی دیگر که در نرم افزار پزشکی نگین وجود دارد. نرم افزار پزشکی باید دسترسی آنلاین داشته باشد تا در صورت نبود سیستمی در محل پزشک بتواند با یک گوشی به رفع امور بپردازد. امکان دیگری که نرم افزار پزشکی نگین در اختیار پزشکان قرار می دهد. نرم افزار مدیریت پزشکی نگین با بهره گیری از به روز ترین متد های کد نویسی و بالاترین ضریب ایمنی در حفظ اطلاعات مراکز درمانی و همچنین پشتیبانی و آپدیت ها دوره ای خیال مدیران مراکز را از بابت اداره امور مراکز درمانی راحت کرده است به نحوی که مدیران این مراکز می توانند با گرفتن گزارشات نرم افزار از قسمت های مختلف مجموعه درمانی خود با خیالی راحت تر نسبت به بهتر کردن امور در قسمت های مختلف مطب و کلینیک اقدام کنند. نرم افزار مدیریت کلینیک نگین با پشتیبانی و همچنین آپدیت های دوره ای یار همیشگی مدیران مراکز درمانی در مدیریت امور کلینیک خواهد بود. بدین صورت که مراکزی که از نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه نگین استفاده می کنند به طور مادام العمر از آپدیت ها و پشتیبانی نرم افزار نیز بهره می برند. از دیگر قابلیت های نرم افزار مدیریت پزشکی نگین می توان به امکان گسترش نرم افزار یا به اصطلاح شخصی سازی نرم افزار پزشکی برای هر مرکز اشاره کرد. یعنی اینکه هر مرکز بنا به نیاز خود می تواند نرم افزار را شخصی سازی کند, قسمتی را به آن بیافزاید و یا در قسمت مشخصی از نرم افزار امکان خاصی توسط برنامه نویسان نگین افزار برای مرکز پزشکی تعبیه گردد.
1. به صورت محلی بر روی سرور خود کلینیک
2. به صورت آنلاین بر روی سرور مجموعه نگین افزاریعنی خریداران نرم افزار مدیریت مطب نگین بعد از خرید محصول هم می تواند نرم افزار را روی سیستم موجود در مطب و کلینیک ست کنند . در صورت عدم وجود سیستمی مناسب در مطب و درمانگاه می توانند نرم افزار خود را روی سرور نگین افزار ست کنند و با استفاده از اینترنت از امکانات نرم افزار بهره ببرند .
1.امکان جستجو بيمار بر اساس نام، نام خانوادگي، نام پدر، شماره بيمه، شماره پرونده، شماره بايگاني، كد ملي و شماره تلفن
2.امکان درج ورود و خروج پرونده و تحويل به بخش و رديابي پرونده (اينكه پرونده در كجا قراردارد ) و گزارش از عملكرد بايگاني در قسمت بایگانی
3. اتصال به سامانه پیامک جهت ارسال پیامکهای اتومات بر اساس درخواست مرکز (مثال: بعد ازثبت نوبت؛ به بیمار پیامی حاوی زمان نوبت و نام پزشک مربوطه) ارسال مینماید.
4.امکان دریافت بیعانه
5. امكان تعريف بدون محدوديت تخصص و قيمت گذاري هر خدمت بر اساس تخصصهاي مختلف(يعني هرخدمت ميتواند براي هر تخصص ، (قيمت جداگانه اي داشته باشد
6. امکان ثبت شماره تشكيل پرونده و شماره بايگاني به صورت مجزا
7. امکان افزودن ليست انتظار در نوبتدهي
8.امكان نوبت دهي حين پذيرش براي بيماراني كه نوبت ندارند
9.قابليت تعريف انواع قراردادهاي بيمه اوليه و بيمه مكمل و يارانه و تخفيف
10. پرداخت هزينه به صورت اقساط و ثبت نوع دريافتی از بيمار(نقدی، چک، فیش، عابربانک)
11. قابليت تعريف تمامي قوانين بيمهاي مانند كدهاي ارسال به بيمه مربوط به آن سازمان بيمهگر
12. امكان تعريف كدهاي ارسال به بيمه براي هر سازمان به صورت جداگانه( هر خدمت ميتواند درسازمانهاي مختلف، كد ارسال مختلف داشته باشد).
13.امكان تعريف مبلغ خدمت و مبلغ براي هر سازمان به صورت مجزا
14. امکان تعریف نامحدود کاربر
15. امکان تعریف دسترسی برای هر کاربر
16.دسترسي به تمامي اطلاعات ثبت شده يك بيمار، تنها در يك گزارش
17. وجود انواع گزارشات و امكان طراحي گزارشات به دلخواه مركز
18.محاسبه حقوق پزشکان موجود در مرکز و صدور فیش حقوقی
19.اتصال به دستگاه های تولید نوبت
20. ارسال ديسكت به بيمههايي كه طرح مكانيزه كردن دريافت نسخه در آنها اجرا شده است مانندخدمات درماني و نیروهای مسلح
21. بلوكه كردن بيمار و يادداشت گذاشتن بر روي پرونده يك بيمار ويا يك گروه بيمار با شرايط بيمه اي مشابه
22. قابليت تعريف بخشهاي متفاوت بنا به شرايط مركز درماني
23.و قابلیت های سفارشی دیگر…
تهران- منطقه 22- میدان المپیک – پشت مسجد جامع المهدی-طبقه فوقانی درمانگاه شبانه روزی کیمیا
© تمام حقوق مادی و معنویی این سایت متعلق به شرکت نگین افزار پویا است.
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.