افزایش حجم مراجعات روزانه به کلینیک های دندانپزشکی و همین طور افزایش حجم مواد مصرفی در کلینیک های دندانپزشکی و همچنین افزایش خدمات ارائه شده در مطب های دندانپزشکی استفاده از نرم افزار های مدیریت دندانپزشکی را برای مدیران مراکز دندانپزشکی تقریبا اجتناب ناپذیر کرده است .
1. ابهام و عدم قطعیت در مدیریت و مانیتورینگ مواد مصرفی در کلینیک دندانپزشکی به عبارت دیگر انبار سر خود
2.عدم توازن در پذیرش و ویزیت مراجعین به مطب دندانپزشکی
3.عدم قطعیت و شفافیت در تعیین هزینه درمان بیماران با توجه به المان های مختلف تاثیر گذار بر هزینه خدمات مثل بیمه و نوع مواد مصرفی و تعرفه دندانپزشک و … نیز متفاوت است
4.حضور و غیاب کارکنان و پزشکان و تعیین دستمزد هر پزشک بر اساس خدمتی که انجام داده و تعرفه ای که برای ان خدمت در نظر گرفته است نیز بدون استفاده از نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی تقریبا غیر ممکن است
چراغ راه مدیران آینده نگر:
مصائب و مشکلات مدیریت امور در کلینیک های دندانپزشکی از حضور و غیاب گرفته تا بیمه و مواد مصرفی و حقوق کارمندان و پزشکان و… . ما را درمجموعه نرم افزاری نگین برآن داشت تا , با مشاوره و هم فکری تیمی متشکل از برنامه نویسان و دندانپزشکان نرم افزاری را تولید کنیم که نه تنها نیاز های امروز مدیران و دندانپزشکان در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی را بر طرف کند بلکه با طرحی از پیش تعیین شده , برنامه نویسی نرم افزار را به نحوی مدیریت کنیم تا امکان گسترش نرم افزار دندانپزشکی نگین در آینده با توجه به حجم خدمات گوناگون ارئه شده نیز فراهم باشد .به نحوی که مدیران کلینیک با تهیه نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی نگین با خیالی آسوده خدمات در کلینیک خود را گسترش دهند بدون اینکه دغدغه این را داشته باشند که با گسترش حوزه فعالیتشان دیگر امکان استفاده از نرم افزار را نخواهند داشت . .به عنوان مثال: ممکن است یک کلینیک دندانپزشکی بعد از مدتی تصمیم داشته باشد که مراجعینش از طریق نوبت دهی آنلاین وقت خود را رزرو کرده , و در ساعات مشخص به کلینیک مراجعه کنند تا هم از ازدحام در کلینیک جلوگیری شود و هم روند خدمت رسانی به مراجعین با سرعت و دقت بیشتری انجام شود, هزینه این کار یک تماس با واحد توسعه و پشتیبانی نگین می باشد . ما در مجموعه نرم فزاری نگین این اطمینان را به مدیران کلینک های دندانپزشکی می دهیم که نرم افزار توسعه پذیر دندانپزشکی نگین با در نظر گرفتن نیازهای امروز و فردای آنها طراحی شده است . تیم طراحی و پشتیبانی همه روزه در حال به روز رسانی نرم افزار و اضافه کردن قابلیت های جدیدی به نرم افزار می باشند ,هم چنین استفاده از به روزترین متدهای کدنویسی و استفاده از بالاترین ضرایب امنیتی جهت حفظ و انتقال پرونده پزشکی بیماران از دیگر نکات قوت این نرم افزار می باشد.
1.به صورت محلی بر روی سرور خود کلینیک دندانپزشکی
2.به صورت آنلاین بر روی سرور مجموعه نگین افزار یعنی خریداران نرم افزار نگین بعد از خرید محصول هم میتوانند نرم افزار را روی سیستم موجود در کلینیک دندانپزشکی ست کنند.در صورت عدم وجود سیستمی مناسب در مطب دندانپزشکی میتوانند نرم افزار خود را روی سرور نگین افزار ست کنند و با استفاده از اینترنت از امکانات نرم افزار بهره ببرند .
*امكان نوبت دهي آسان براي بيماراني كه در مركز شماره پرونده دارند و يا بيماراني كه براي اولين بار درخواست نوبت دارند. به همراه نمايش تقويم، روزهاي تعطيل و عدم حضور دندانپزشك
*اتصال به سامانه پیامک جهت ارسال پیامکهای اتومات بر اساس درخواست مرکز (مثال:1- بعد از ثبت نوبت؛ به بیمار پیامی حاوی زمان نوبت و نام پزشک مربوطه ارسال مینماید )
*ارسال ديسكت به بيمههايي كه طرح مكانيزه كردن دريافت نسخه در آنها اجرا شده است مانند خدمات درماني نیروهای مسلح
*بلوكه كردن بيمار و يادداشت گذاشتن بر روي پرونده يك بيمار و يا يك گروه بيمار با شرايط بيمهاي مشابه
*قابليت تعريف بخش هاي متفاوت بنا به شرايط مركز درماني
*امكان تعريف كدهاي ارسال به بيمه براي هر سازمان به صورت جداگانه ( يعني هر خدمت ميتواند در سازمان هاي مختلف، كد هاي ارسال مختلف داشته باشد)
*امكان تعريف بدون محدوديت تخصص و قيمتگذاري هر خدمت بر اساس تخصصهاي مختلف ( يعني هر خدمت ميتواند براي هر تخصص، قيمت جداگانه ای داشته باشد)
*امکان دریافت بیعانه از بیمار و کسر مبلغ از محل بیعانه پس از انجام کار
*امکان جستجو بيمار بر اساس نام، نامخانوادگي، نام پدر، شماره بيمه، شماره پرونده، شماره بايگاني، كد ملي و شماره تلفن
*قابليت تعريف تمامي قوانين بيمهاي مانند كدهاي ارسال به بيمه مربوط به آن سازمان بيمهگر
*پرداخت هزينه به صورت اقساط و ثبت نوع دريافت از بيمار ( نقدي- چك- فيش– عابر بانك)
*قابليت تعريف انواع قراردادهاي بيمه اوليه و بيمه مكمل و يارانه و تخفيف
*امكان نوبت دهي حين پذيرش براي بيماراني كه نوبت ندارند.13.امكان تعريف مبلغ خدمت و مبلغ براي هر سازمان به صورت مجزا
*امکان تعریف لیست انتظار در نوبت دهي
*وجود انواع گزارشات و امكان طراحي گزارشات به دلخواه مركز
*دسترسي به تمامي اطلاعات ثبت شده يك بيمار، تنها در يك گزارش
*امکان تعریف نامحدود کاربر
*امکان تعریف دسترسی برای هر کاربر
*اتصال به دستگاه های تولید نوبت
*امكان نوبت دهي آسان براي بيماراني كه در مركز شماره پرونده دارند و يا بيماراني كه براي اولين بار درخواست نوبت دارند. به همراه نمايش تقويم، روزهاي تعطيل و عدم حضور دندانپزشك
تهران- منطقه 22- میدان المپیک – پشت مسجد جامع المهدی-طبقه فوقانی درمانگاه شبانه روزی کیمیا
© تمام حقوق مادی و معنویی این سایت متعلق به شرکت نگین افزار پویا است.
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.